53 živil za katere velja "več jeste, bolj hujšate"

Interaktivni dodatki:






Datum: 31. MAR 16 - DOBRO JE VEDETI

53 živil za katere velja "več jeste, bolj hujšate"

Objavljamo seznam živil za katere naše telo porabi več energije, kot je dobi. Vendar pozor: bodite previdni!

Nekatera živila so težje prebavljiva, zato pri njih ni nevarnosti, da bi se zredili. Še več! Več jih jeste, bolj hujšate, poleg tega pa lahko s hrano prihranite tudi nekaj kalorij. Ne pozabit, da je zdravo hujšanje le, če jeste do največ 500 kalorij manj od priporočene dnevne količine.

Izračun dnevnega vnosa kalorij

Izračun kalorij po Mifflinovi enačbi velja za najnatančnejši približek, ki pa kljub vsemu lahko odstopa za 10 % v plus, ali minus.
, star let, visok cm in težek kg, potrebuje na dan 0 kcal*.
* Velja za dneve, ko niste fizično aktivni.


Prav zaradi tega zdravniki odsvetujejo, da cel dan jedli samo živila z negativnimi kalorijami, ker s tem stradate telo, kar lahko v skrajni fazi povzroči hude poškodbe prebavnega trakta. Zdravo je jesti le 10 do 15 % take hrane, sicer pa si več o tem lahko preberete v prispevku Hrana z negativnimi kalorijami.

Ne pozabit, da tretjino vseh kalorij porabijo možgani, poleg tega pa tudi drugi organi potrebujejo energijo za svoje delovanje. Celo takrat, ko nič ne delate, trošite, zato morate telesu dati vsaj toliko energije, kot je potrebuje za optimalno delovanje.

Zelenjava z negativnimi kalorijami
Alge, artičoke, beluši, brokoli, brstični ohrovt, bučke, cvetača, čebula, endivja sloata, fižol, gobe, grah v stročju, jajčevci, japonska redkev, koleraba, korenje, kreša, paradižnik, pesa, por, radič, redkvice, regrat, repa, stročji fižol, špinača, zelena solata, zelena.

Sadje z negativnimi kalorijami
Ananas, banane, borovnice, breskve, brusnice, češnje, fige, granatna jabolka, grenivke, grozdje, hruške, jabolka, jagode, kaki, kivi, klementine, liči, maline, kosmulje, mango, mandarine, nektarine, robidnice, slive.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.


Nalagam vsebine ...



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani