7 alkalnih jedi, za vsak dan v tednu
 | 
NASVET DNEVA: 75 % vse hrane, ki se proda, je industrijsko predelane.



Interaktivni dodatki:






Datum: 8. MAR 18 - DOBRO JE VEDETI

7 alkalnih jedi, za vsak dan v tednu

Rakava obolenja nastanejo samo v zakisanem telesu, zato bi morali več jesti alkalna živila. Tokrat predstavljamo sedem najmočnejših.

Najpomembnejša stvar, če želite nadzorovati pH indeks svojega telesa, je, da ni treba jesti samo alkalno hrano, da bi se znebili zakisanosti. Poleg tega hrana, ki jo v ustih okusimo, kot kislo, zelo pogosto sploh nima takega učinka na telo, ko prispe v prebavni trakt. Lep primer so limone, ki veljajo za izrazito alkalne. Poleg tega pa preveč alkalne hrane sproži samodejne procese v telesu, ki skušajo doseči nevtralno stanje.

Prav zaradi tega je pomembno, da jemo uravnoteženo hrano, z alkalnimi pripomočki pa si pomagamo, če smo se pred tem pregrešili in s tem pomagamo telesu, da hitreje doseže ravnotežje.

Osnovni cilj je, da jemo 75 do 80 odstotkov alkalne hrane in samo 20 odstotkov take, ki deluje kislo. Kavo raje menjajte z zelenim čajem, testenine z divjim rižem, proseno kašo ali kvinojo. Sokove, četudi so naravni, zamenjajte z običajno vodo, še bolje z limonado. Sladki hrani se poskusite povsem izogniti. Sladkajte le z medom, ali javorjevim sirupom.

In še nekaj: alkalna živila so v veliki meri tudi ekološko pridelana živila.

1. Brokoli
Brokoli ima izredno pozitiven vpliv na naše zdravje, deluje zelo alkalno in bi ga morali jesti 3- do 4-krat na teden. Ima ogromno vitamina C (v 100 gramih je kar 135 % dnevnih potreb) ter vitamina A in kalcija.

2. Bazilika
Čeprav jo uporabljamo kot začimbo, pa izredno močno vpliva na pH celotne jedi, zato jo čim pogosteje in v izdatnih količinah dodajte jedem, še bolje pa pijači. Če vam uspe na dan pojesti 100 gramov bazilike, potem boste dobili 175 % dnevnih potreb po vitaminu A in 345 % dnevnih potreb vitamina K. Pijte limonado z baziliko.

3. Avokado
Tudi avokado je na seznamu najalkalnejših živil, vsebuje pa izredno veliko zdravih maščob. Ker je avokado pri nas precej drag, pa tudi nismo vajeni okusa, si lahko pomagate z avokadovim oljem, ki je prav tako zdravo, žlička na tešče pa čisti telo in presenetljivo učinkovito razkisa telo.

4. Šparglji
Šparglji imajo veliko antioksidantov, razstruplja telo, zavira procese staranja. Šparglji prav tako spadajo v kategorijo velikih zvezd v boju proti zakisanosti.

5. Rukola
Med zeleno-listnato zelenjavo je rukola gotovo posebna. Deluje izrazito alkalno, vsebuje veliko zdravih rastlinskih beljakovin, tiamina, riboflavina, vitamina B6, cinka (zelo pomemben za ohranjanje imunskega sistema), bakra, dviguje raven dobrega holesterola in znižuje slabega ... Rukola znižuje krvni tlak, izboljša prekrvavitev, zmanjšuje vnetja, izboljšuje delovanje ožilja.

6. Artičoke
Med vso zelenjavo imajo artičoke največ antioksidantov, ki so osnovni gradniki za imunski sistem, ki se bori proti uničujočim vplivom prostih radikalov. Mnoge študije ugotavljajo, da je prav povečano število prostih radikalov krivo za nastanek številnih bolezni, vključno z rakom in boleznimi srca.

7. Mandlji
Ste vedeli, da večina oreščkov in semen postane kislih, ko kalijo? Vendar pa obstaja nekaj oreščkov, ki ostanejo nevtralni, ali pa celo rahlo alkalni, in to so prav mandlji. V 100 gramih najdemo kar 44 odstotkov dnevnih potreb po beljakovinah ter 25 % železa in kalcija.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.








Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani