Nizkokalorični napitek z veliko železa
 | 
NASVET DNEVA: Ananasov kompot ima le malenkost več kalorij od svežega (47 proti 41 kalorijam na 100 gramov).



Interaktivni dodatki:






Datum: 13. MAJ 18 - ZDRAVJE, LEPOTA

Nizkokalorični napitek z veliko železa

Posebnost tega napitka je, da se boste po enem kozarcu odžejali in najedli, čeprav gre za klasični čistilni napitek, ki stimulira metabolizem.

Čistilni napitki pospešujejo prebavo in tako spravijo strupe iz telesa. Ker pri tem blagodejno vplivajo tudi na delovanje notranjih organov, je to tako, kot bi imeli trening za jetra, ledvice, črevesje ... In prav tu nastopi glavna razlika med čistilnimi smoothiji, ki telo še napolnijo z vitamini, minerali in zdravimi maščobami (energijo), ter med napitki, ki samo odvajajo vodo iz telesa.

Tokrat vam predstavljamo napitek, ki je za naše telo izredno pomemben. Tako ima na primer avokado kar 25 esencialnih hranil (to so hranila, ki jih telo ne more samo proizvesti, jih pa nujno potrebuje) zaradi česar se uvršča med najbolj zdrava živila na svetu. Ali ste vedeli, da je denimo v kiviju 2-krat več vitamina C, kot v limonah in pomarančah? In če k temu dodamo še jabolčni pektin, ki velja za najbolj učinkovito čistilno sredstvo za črevesje, potem dobimo kombinacijo, ki izstopa po celi vrsti. Vsebuje namreč ogromno zdravih vlaknin (pod jabolkino lupino), zdravih maščob (avokado je najboljši vir omega-3 maščob), kalija, ki krepi imunski sistem, uravnava raven krvnega pritiska in varuje pred boleznimi srca in ožilja, pa je v tem napitku toliko, kot v bananah, z eno pomembno razliko - ta napitek ima skoraj pol manj kalorij!

Poleg izredne hranilne vrednosti in razmeroma nizkega števila kalorij, je potrebno pri tem napitku izpostaviti železo. Čeprav ga je v špinači več, pa je v kombinaciji teh živil njegova absorpcijska moč 4-krat večja. Znano je namreč, da ni dovolj samo, da hranilne snovi dovajamo v telo, pač pa je veliko elementov topnih samo v maščobah, spet drugi delujejo bolje v tandemih, tretji so topni v vodi ... Ker pa je ta napitek bogat z vsemi elementi, vas bo tudi občutek sitosti držal dlje časa.

Sestavine:

  • 1 jabolko
  • avokado (približno enake teže kot jabolko)
  • 2 kivija
Priprava:

Priprava zdravega napitka je enostavna. Jabolko dobro operite in ji odstranite pečke. Še enkrat toliko, kot je veliko jabolko, dodajte avokada. Nato dodajte še kivi in zmiksajte.

Popijte še zveže, najbolje za zajtrk. Ali namesto njega ...



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.




Nalagam vsebine ...



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani