Deset megamultinacionalk je v letu 2020 ustvarilo za več kot 30 trilijonov dolarjev prometa. Naše hladilnike, omare in shrambe večinoma polnijo izdelki podjetij Coca-Cola, Mondelez (nekdanji Kraft), Nestle, Procter & Gamble (P&G), Johnson & Johnson, Unilever, Mars, Kellogg's, Pepsico in General Foods.
Med največjimi je Nestle, ki je prodal za 200 milijard izdelkov. Obvladujejo 8000 blagovnih znamk, pod njihovo okrilje pa ne sodijo samo izdelki iz čokolade in kave, pač pa tudi šamponi L'Oreal, hrana za otroke Gerber, oblačila Diesel, hrana za hišne ljubljenčke Purina in Friskies.
Tudi Procter & Gamble posluje dobro in so največji oglaševalec v Evropi in ZDA. Ustvarili so za 84 milijard dolarjev prometa in veljajo za največje inovatorje med velikimi. Njihov zadnji trend je, da v svoje izdelke vključujejo medicinske in znanstvene izsledke. Raziskave kažejo, da 4,8 milijarde ljudi pozna vsaj en njihov izdelek (med blagovne znamke sodijo Lacoste, Boss, Old Spice, Oral, Braun, Duracell ...).
Za konec pa še en zanimiv podatek. Leta 1983 je bilo 50 podjetij nadzorovalo 90 % trga. S povezovanjem in prevzemi je to število zdrsnilo na današnjih deset. Če bi poznali še lastniške strukture (znana je povezava med Coca-Colo in Pepsicom), pa se nam lahko že jutri zgodi, da bodo svet obvladovala samo štiri super podjetja.